antigone Merhaba arkadaşlar,aranızda rahim ağzı yetmezliği yada hiç rahim ağzı olmayan ve abdominal serklaj işlemi uygulanarak gebelik geçiren yada geçirmiş olan var mı
anapanda12 🤚🏻 ben Rahim ağzı yetmezliğinden Serklaj ameliyatı oldum 17 haftalıkken. Genel anesteziyle uyutulup alttan 15 dakika gibi bi sürede yapıldı. Şuan 33+3üz. Çok zor günler geçti ama şükür Rabbime.