Kızlar Medipolün bugünkü eğitimine katılan var mı aranızda ya da önceki eğitimlerine?? Ben bugünkü eğitimine katıldım ve gerçekten iyi bir eğitim olduğunu düşünüyorum siz ne düşünüyorsunuz bu konuda??? Katılmayanlara da öneriyorum kesinlikle bilinçlenmek adına katılmalılar her ay belirli bir perşembe günü oluyormuş