Gzrilknur biz eylülde 2.tüp bebgi yapıcaktım bu ay macun yedim ovulasyonla takip ettim ama hiç olur gözüyle bakmadım hiç aklıma gelmedi köye gittik ist ye gittik gezdik beş gün kala test yaptım pozitif çıktı🤰 rabbim sizlerede nasip etsin inşallah canm😊 hiç umutsuzluga kapılma