bilnazo68o Hazaldalilar evet hareketli olduklari haftalar bunlar. Biz 29 hafta olduk.artik uyuyup uyandigini anlayabiliyorm .birazda sertlesti hareketleri.ama ondan onceki haftalar hic durdugunu hatirlayamiyorm nerdeyse :)) tadini cikaralim
Hazaldalilar Kubra5847 maaşallah Allah bağışlasın yok yani oynuyor da böyle birşey yok deprem oluyor gibi
Melo66400 Selam arkadaslar ben 4 aylik hamileyim zayıf biriyim karın ne zaman cıkar benim pek cıkmadi henuz bunuda takinti yaptım birde kacinci haftada hissediliyo bebisin hareketleri
Hazaldalilar Melo66400 bende zayıfım canm iç karnın büyüktür bunun icin kendini üzme. 18 haftada hissetmeye başladım ama değişiyor