Hanımlar merhaba, 12+1 haftalık hamileyim. Sol kalçamdam aşağıya bacağım oturup kalkarken eğilirken bıçak sağlanmış gibi ağrıyor, beni mahvediyor. Özellikle sabahları beni resmen topallıyorum. Bu ağrıyı yaşayan, tedavisi hakkında bilgisi olan var mı?