Merhaba arkadaşlar bugün kontrole gittim tam 38 haftalığım ama doktorum 37+6 dedi 51 cm 2980 gram kilosu az geldi ama sağlıklı olsunda bende ne zaman alacaksiniz doğurmak istiyorum dedim güldüm oda bana Pazartesi alalım dedi sorum şu Pazartesi alalım dedi Pazartesi günü 38+3 veya 38+4 günlük felan yapıyor erken mi sizce beklemek mi lazim 39 u