Kizlar ilk oglumun ismini ben koydum ille zorlamadim hic esimi onerdim o da begendi diye koyduk gayet hosuna giden isimlerdi . isim de yoktu zaten koyacak. Hatta kac defa dedim babanin adini koyalim kendisi istemedi begenmedi. Simdi ikinci oglum olcak kayinbabamin adini koymak istiyo. Ünal adi. 6 senedir evliyiz daha yeni yeni adinin Mehmet Ünal oldugunu ögrendim. Kimlikte yazmiyomus ama oyle diyolarmis hic duymamistim o yuzden esim beni kandiriyo sandim. Dedesinin adi Mehmet. Neyse Ben Kerem Ünal istiyorum en azindan bi tanesi hosuma giden bi isim olsun istiyorum ama esim Mehmet Ünal olcak diyo. Millet kayinbabasinin bi ismini koyar biz iki ismini koyuyoruz. Neyse ben esim masuz diyo sandim cunku kayinbabam normalinde benim adimi koyun diyecek bi adam degil ilkinde cok dedik yok kizim siz ne istiyosaniz koyun dedi. Esime inanadim esim babami ara sor dedi aradim sordum guzel bi dille o da o kadar tatli bi dille dedi ki evet kizim ben dedim diye bisey diyemedim. Bide o kadar iyi bi adam ki adam kirk yilda bi bisey istedi. Simdi koysan bi turlu koymasan bi turlu🙄 Hic isimi kendime sorun edecegimi dusunmezdim ama moralim bozuldu hatta burda da kac defa yazdim koy gitsin isim degil mi diye. Ismi koymak sorun degil ama iki hosuma gitmeyen ismi koymak moralimi bozuyo. Bide yurtdisinda yasiyorum iki isim istemiyodum sirf unal koycaz diye keremi ekledim yoksa iki isim sevmiyorum ilk cocugumda cok pisman oldum zor bisey bana gore sacma bisey iki isim. Ama simdi hem istemedigim hic sevmedigim iki isim. Hem de iki isim.