10+1 günlük hamileyim kesemin altında ve yanında kan toplanmış sabah akşam progestan kullanıyorum.. ama dunden beri çok ağrıyor kasıklarım özellikle sağ kasığım. Bu haftalarda böyle Olanlar var mı. Hamileligimin başından beri sağ kasigim agriyor ama ara ara agriyordu şimdi 2 gundur cok sık agriyor. Ruyamda da kan akıntılarım oldugunu gordum. Kotuyude yormak istemiyorum.. Bebek Büyüdüğü için mi acaba??