Srn35 evey canım kafandan atman gerek benim hamıle kaldıgım ay doktorun odasından cıkarken gorseydın 😂😂 eşime arabada dedım kı olmazsa ne olacak bu surecte esım destekcım olmustu bana verıgı cevaplar hep olımluydu olmazsa olmaz ne yapalım dedı daha önce deneyıpte olmayınca giderız yurttan alırız birtane demişti onlarda cocuk sonucta dedı ben kendım takıyırdum ama o ay ıkı hafta gecıktım adetım hıc umırsamadım en son kasıklarım adet agrısı gıbı agrıyırdu eltıme sordum adet olamıorım gecen gece kalktım sankı olmus gıbıydı ama olmamamısm dedım oda yarın test al dedı bende test yapmak istemıorum yıne negatıf bı sonuc almaktan korkuyorum dedım 😊😊 ama ertesı gun yaptıgımda aglayacaktım esim uyuyordu bana kızıo sabah sabah ne gezıon ayakta yatta uyu dıe o bıle beklemıomus dedım kı cıft cızgı cıktı gozlerını bır acısı vardı gercekten mıı valla mı dıe 😊😊😊 yanı tamamen salmısz ikşmizde olursa olur olmasada olır dıe