Meryembzdmr KıZlar ben 38+4 haftalık hamileyim . Az önce hafif sarı sümüksü gibi akıntım geldi . Sizce nişan mı bu ? Çok fazla değildi ama iç çamaşırım da hafif ıslanmıştı . Bilgisi olan varsa paylaşabilr mi ?
Meryembzdmr En son Pazartesi günü doktora gittim. 2 hafta zammın var ama bu hafta da olabilr Doğum demişti. Bebek kanalda şu an . Aceba dedim nişan mı bu
[silindi] Nişan suyla karışık pembe akinti oluyor genelde ve idrarını yapmış hissi veriyor yani çok oluyor bilemedim ki hem az hem sarımsı olması sanki nişan değil gibi geldi bana