Biyolog Şuan 14 haftaligim. Bu 12 +5 haftalık görüntü. Cinsiyet tahmini yapabilecek var mi? Ay sonunda gidicem meraktan catliyorum:)))) [![image](https://www.linkpicture.com/q/20190613_155430.jpg [url=https://www.linkpicture.com/view.php?img=LPic5d02478bf112891507341][img]https://www.linkpicture.com/q/20190613_155430.jpg[/img][/url]
Rahime83 Biyolog sağlıkla olsunda çok erken ben 16 oldum hala net değil 3 kere erkek denildi bir kere kız bugün gine erkek 😂düşün 17 de net olur canım çikolata ye vişne suyu iç girmeden erkek geçti içimden hayırlısı olsun
DemetDigesu Biyolog cok erken resımdende bırsey anlasılmıyor ben fetal dna testıyle ogrenmıstım 18 haftada da bacaklarını anca actı benım kız🤣🤣 dogruladılar
Biyolog Rahime83 bende ay sonunu bekliyorum 16 bitmiş oluyo net olsun diye. Doktorda küçük dedi 12 hafta için. :( sabredecim. Kız erkek farketmiyor ama merak iste. Sağol canim
Biyolog DemetDigesu cin ve rus takvimi yaptım erkek cikiyo canim. Eşimle bizde erkek istiyoruz ama kız olursada canimiz
DemetDigesu Biyolog Allah saglıklı hayırlı evlat nasıp etsın canım ben cok kız ıstıyordum esım erkek sımdı kımseye vermem kızımı dıyıp duruyor 🤣 hastanede beklerken sıkılıyor takı kızını gorene kadar sonra pamuk oluyor adam🤣