gulsaka canım öncelikle kendini üzme olur mu kasım ayında fsh yüksekliğinden dolayı erken menopoza girme tehlikesindesin böyle giderse 1yıl içinde menopoza gireceksin doktor, korkutmadı doğruyu söylüyordu da Çünkü değerlerim o kadar yükselmişti ki o değerlerle ancak tüp bebek olabilirdi. Bana hormon ilacı ve DHA biosteron yazdı bende onlarla birlikte ilk ay civan perçemi kullandım, doktor kullanma dedi ama ben yinede kullandım bu Arada DHA biosteron ilaç değil bir multivitamin takviyesi yumurta kalitesini artırıyor. Ve o ay fsh hormonum 13,75ten 7,03 düştü ama yinede 7gün adet gören ben hala 2gün adet görüyordum. Bi sonraki ay civan perçemi ile hayıt tohumu da içmeye başladım, bi sabah bir de akşam içtim günde 2 defa ve şu an Tabi önce Rabbimin izniyle 14+3 hamileyim. Umudunu kesme olur mu yumurtlama varsa sorun yok, Ankara’da yaşıyorsan Lokman hekim Akay Selçuk Arslan’a bi git ben ona gidiyordum bir an önce Rabbim rahmine bir evlat düşürsün inşallah ve onu sağlıkla al kucağına