Kızlar merhaba, en başından beri sıkıntılı bir hamilelik geçiriyorum. En başlarda düşük riskimiz vardı sürekli progestan kullandım daha sonraki aylarda da böbrek problemlerimiz nedeniyle hastanede yattık erken doğum riskini ilaçlarlar iğnelerle engellediler. Şimdi 32.haftaya geldik fakat küçük kahverengi lekelenmem olmuş. Doktorumla hemen iletişime geçtim progestan koyup dinlenmemi tavsiye etti aksi olursa acile tabi ki gideceğim. Size sormak istediğim bu lekelenmeler erken doğum riskimi tecrübeli bayanlar fikirlerini söylerse çok sevinirim. Erken doğum olursa ne yaparım bilmiyorum eşim şehir dışında....