Melikee123 37+1 haftalik hamileyim sabah kucuk parmagim tirnagim yarisini kdr birazcik bi kan lekesi vardi ic camasirimda ama koyu renkde gitmedim hastaneye suyum ve kanim gelmedi icin sizce nedir ve acillik bi durummudur ?
[silindi] Melikee123 kan gelince nokta kadar da olsa neden bekliyorsunuz ben anlamıyorum. Sonuçta hamile bir Kadın için bir sorun varsa onun tek belirtisi bu leke değil mi? Belki önemli bir şey değil ama yine de eğer tehlikeli ise beklemenin anlamı yok. Bence git.
genc-anne Melikee123 ondan daha önemli hiç bişey yok neden bekliceksinki? Bende bişey olmaz diye gitmedim snra şiddetli kanamam oldu hemen gitseydim daha tedbirli oluncaktı.şimdi doktor olmaz ama acilden giriş yapıp bence ihmal etme derim Arkadaşım