seymakumatarnsf Selam kizlarrrr! Bugun doktora gittim. Normalde 19+5 olmam gerekirken 21+3 oldugunu soyledi doktorum. Bebegin onde ilerledigini soyledi. Sizce ileride bu ne gibi sorunlar yaratir??
Deletedmom143 seymakumatarnsf selam Hic bi sorun yaratmaz 1-2 hafta ileri geri olmasi cok normal bi hal
Atlarlayasayan seymakumatarnsf bir sorun olmaz ilerki haftalarda yakalıyor zaten en fazla azcık kilolu olur
Canoglum001 seymakumatarnsf 24.haftada seker yuklemesi yaptırım bence 2bucuk hafta önde olması sekeri getirdi aklima benim
seymakumatarnsf Canoglum001 Evet onu bende dusundum. Ailemde neredeyse herkes seker hastasi ve benim de hipoglisemim var. Doktor su anlik bir sorun olup olmadigina dair bir sey soylemedi ama umarim hep boyle ve dogumda da boyle devam etmez