Canım iki genın homozigot olmasına ragmen iğne ve coraspirin kullanıyorum 0,4 senın sadece heterezigot hiç doza takılma genelde tek gen heterezigota iğne vermezle sadece coraspirinle doguran cok iğne kanama yapıp Allah göstermesin daha kötü sonuclar olabılır