7 haftalık gebeyim ilk bebeğim dün akşam peçeteye kahverengi leke geliyordu birkaç saat sonra kırmızı renge gönüştü bugün hala devam ediyor doktorumuza gittik kalp atışı olması gerekiyordu hala yok dedi bir de kesenin içinde embriyo yok dedi gelişim geriliği varmış düşük önleyici ilaç ve iğne kullanıyordum onları kesti 1 hafta bekleyecekmişiz çok kötüyüm lütfen bana tecrübesi olan veya bir fikri olan varsa yazabilir mi 😔😔😔