Daisyy Arkadaşlar merhaba. Salı günü sezaryen olacağım. Doğum öncesi tahlillerim çıktı. Trombosit düşüklüğü var. Acaba ameliyatta sorun oluyor mu bu durum? Kan ihtiyacı falan oluyor mu acaba? Henüz doktorumla görüşmedim.
Canoglum001 Daisyy Canim trombosit düşüklüğü genelde geçirilmiş grip ve soguk algınlığı yüzünden oluyor ama eğer enfeksiyon geçirmediysen doktor zaten ameliyat aninda kan ihtiyacı icin ünite ünite kan bulundurur merak etme.
Daisyy Canoglum001 anladım canım kan grubum falan da belli kendileri de baktılar zaten hazır bulunur herhalde kan gerektiğinde kullanırlar umarım gerek kalmaz