K-b-b-t bana kadın doğum doktorum bir damla kullanma mı söyledi dün sağlık ocağına gittim kan ve idrar verdim fakat vitaminim yarı yarıya düşük aile hekimim 10:11 damla kullanmam gerektiğini söyledi bugün tekrar kadın doğum doktoruma gittim iki damlaya çıkartalım dedi Kafam çok karışık Kaç damla kullanacağım hakkında