Ben doktorumun bana verdiği Demir ve vitamin kapını kullanmaya başladıktan sonra bulantılarım başladı günde 5 “6 defa kusuyordum daha sonra başka bir doktora gittiğimde bana bulantı hapı verdi ve bu hapları bi süre kullanmamı istedi bende bıraktım şu an 14 +2 hamileyim ve Demir , vitamin hapı kullanmıyorum 2 hafta sonra tekrar terminimiz var doktor Doğumda çok kan kaybedildiği için Demir hapını kullanmamı istedi kullanmasam çocuklarıma bi zararı olur mu benim gibi hap kullanmayanlar varsa lütfen yazabilir mi