Korku ve heyecanla doluyum .Son 1 haftamız artık .. Ya açılma yoksa ya bi sorun çıkarsa ya şöyle olursa ya böyle olursa diye düşünmekten çıldıracağım.bi an önce doğum yapayım oğlumu alıp evime geleyim diyorum hep dua ediyorum yakınlarım da benimle beraber hep bekleyiş içindeler .ilk doğumum ve çok kilo aldım acaba doğumum zor mu geçecek kolay mı geçecek ....kafamda deli sorular. 38+6 yız. 3.900 kilo 53 cm olmuş bebeğim. Sizde nasıl durumlar kızlar ? Kilosu boyu haftası kaç günü kaldı vs.🤔