Arkadaşlar 9 haftalık gebeyim , bebeğimin kalp atışlarını 5. Haftada duyduk sonraki hafta kontrollerimde doktorum rahmimin kalp şeklinde olduğunu bebeğin gayet iyi olduğunu geliştiğini ama kesenin biraz asagıda kaldığını ve pek gelişemediğini söyledi , eğer yukarı çıkarsa kese gelişir ama bilemeyiz ne olur dedi ,bu durumu yaşayan var mı acaba ? Son durumu bilmiyorum kontrolüm haftaya var bayram girdiği için araya gidemedim daha doktora