Menis21 Buseersoy Gebelikte düşük tansiyon olur zaten bu uygulamanın bebeğim kısmında da sürekli yazıyor zaten merak etme hamilelik dışında bir nedeni yoktur.
ozgeustun Buseersoy tatlım benim de düşüyor tansiyonum hamilelik kaynaklı ama endişe etme düşük tansiyon riskli değil. Baş karıncalanması ağrı vs yapıyor endişe etme
Daisyy Buseersoy düşük tansiyon gebelikte normaldir. Çok aşırı düşmediği sürece. Yüksek tansiyon tehlikelidir. Benim de tansiyonum düşüktü ve buna bağlı olarak nabzım yükseliyor çarpıntı oluyordu. Doktora söyledim bol su iç dedi. İşe yaradı. Suyu arttırın benim tavsiyem.
Mommi Buseersoy benimde aynı 9-5 ama doktorum iyi sorun yok dedi bence bazen daha da düşüyor tansiyonum bilincimi kaybediyorum kısa süreli ,sağa yada sola doğru uzanıyorum biraz beklediğimde geçiyor sıcak havadan dolayı sanırım
Buseersoy Mommi benim sürekli hiç düzelmiyor diyebilirim hiç bi yere çıkamıyorum direk bayılıyorum hastaneye gitmek için kontrolümü bekliyorum ama onada var