Kızlar 35 haftalık gebeyim. Bebeğimin hareketleri biraz farklı mı yoksa ben mi öyle kuruntu yapıyorum anlamıyorum yemekten sonra falan hep karnımın bir tarafını şişiriyor ama haftalardır tekme yada böyle can acıtıcı ben burdayım der gibi bir hareketi yok sizinkiler de öyle mi ? Yoksa doktoruma sormalı mıyım?