12.hafta da erkek bu pipisini gösterdi dedi doktorum espirili bi şekilde. Şimdi 4 gün sonra tam 16 haftalık oluyoruz tekrar gidicez. Eşim kız babası olmayı çok istiyor ama belli etmiyor. Önemli olan sağlıklı olsun da ne olursa olsun tabiiki ama inşallah da kız olur 😂