VildanUarBayrak Selam kızlar 12 + 3 hamileyim 12 haftadan itibaren folik asidi bıralıp decavit werdi saglık ocağındaki hemşirem ama içince cok siddetli karın mide agrısı siyah kusma ve kasık ağrısı yaşadım benim gibi kıllanıp rahatsızlanan varmı ?
Nur VildanUarBayrak canım bilmiyorum az önce bende kendi doktorumdan sonra sağlık ocağına gittim ikinci doz tetenoz aşısı için aynı sekilde bana da decavit verdi sağlık ocağı doktorum. Ben gelişim bir hafta net 24+3 haftalık hamileyim ilk defa içeceğim kendi doktoruma sordum içebilirsin dedi. Senin postunu görünce çekindim bi. Acaba hafta hafta fark eder mi? Sen mutlaka doktoruna danış sağlık ocağındaki hemşireden önce sorunlarını anlat canım. İlacın yan etkilerine bak
Nurem VildanUarBayrak canım hangi haftadaydı hatırlamıyorum ama banada erken vermişti sağlık ocağı bende bu kadar olmadı ama Niğde bulantısı ve halsiZlik yapmıştı. Kendi kadın dogum doktoruma sorduğumda daha kullanmak için erken olduğunu ve bünyeme ağır gelebileceğini söyledi kullanmayı bıraktım ne zaman söylerse o zaman tekrarsan başladım. Bence hemen doktora gidin sormalısın. Sağlık ocakları bu konuda biraz eksik kalıyor Allah şifa versin
VildanUarBayrak Çok teşekkür ederim ama haftaya kontrollüm war ozamana kadar kullanmıcam bakalom ne dicek doktorum