Bianne Sm9403 eger dr. Sıkıntı görmüyor ise alttan baktır derim. Ya da farkli bir dr.a git. Benim düşük tehlikem olmasina rağmen gebeligimin 4-5. Haftasinda keseyi görmek icin baktık cok şükür bisey de olmadi kan sulandirici progestan vs kullaniyor musun?