Sedayt
Tabiki de zararlı normal şartlarda bile alerjik reaksiyon oluşturabilecek bir durum hamileyken Allah korusun bi reaksiyon gelişse ben 4 aylığım ve kafam bildiğin siyah beyaz beşiktaş yani boyamayı da hiç düşünmedim bitkisel organik falan hepsi palavra yani yok öyle birşey ama istersen kına yapabilirsin....