Diloss21 Meraba kızlar yeni katılıyorum aranıza 😊 bi kızım olacak inşallah eylül ayında, isim düşünüyorum. Benim adım dilara kızımın adını dila veya dilay koyarsam nasıl olur sizce ? Yada hangisi daha hoş geliyor kulağa ? 😇
Hll Diloss21 ikiside degisik geldi bana☺️Bence farklı isimlerede bak. Saglicakla al kucagina inşallah☺️