Kızlar karnım bugün çok şivrileşti bebek sanki kendi ni aşağıya itiyor gibi yanlarım çok boşaldı annem bile dedi yanların kaybolmuş yakında doğar diye birde arada bir kasıklarımdan vajenimin üst tarafına doğru ağrı girip girip çıkıyor adet sancısına benziyor yarın kontrol günüm sizce açılmam olmuşmudur bir kaç santim