Naz60 Merhaba bayanlar henüz 15. haftamdayım ama çevremde kantaron yağına şimdiden başlamamı tavsiye eden çok oldu göbek ve göğüsler için kullanıp memnun kalmayan var mı
Erenbatununannesi Naz60 ben badem yağı kullandım ama genetikle alakalı çatlama ya meyilliyseniz çatlar yine vücudun. Çok su iç bence en iyi çözüm.