anneyim_ Kan pıhtılaşması olanlar yeni öğrenenler nasıl bir yol izlediniz hamile öncesi tedavi gördünüz mü gerekli mi hamile kalınca mı iğneye başlanılıyo
Ceyda28 Ablamda da vardı bende de var şuan korkma corasprin verdi doktorum yani kan inceltici doğuma kadar kullanılıyor Allah hayırlısıyla bebeğini kucağına almayı nasip etsin hamileyken öğrendim sıkıntı yapma
anneyim_ Ceyda28 daha hamile değilim ama tanıdığım biri pıhtılaşması olanlar normal yolla hamilelik çok riskli diyo bi arkadaşına doktoru öyle demiş normal yolla nasıl kldın çok riskli bi durum demiş korunmuyorum bi ilaçta kullanmıyorum doktor hamileliğe iğneye başlıycağını söylemişti