Sevom97 Kızlar 9+3teyim daha 1 kere bile midem bulanmadı ve çıkarmadım benim gibi olan hamişler var mı? 😊🤭🤭
sydtns Sevom97 sus sus deme öyle şeyler 😄 ben 18. Haftama kadar mide bulantısı çekmedim sonra ne olduysa üşüttüm mü yoksa hamilelikten mi bilmiyorum ama 1-2 hafta çok fena bulantı yaşadım neyseki oda geçti
Series26 Sevom97 29. Haftadayım 3 yada 4 kez midem bulanmıştır ama daha hiç çıkartmadım maşallah diyelim 😃
betusbs Sevom97 benimde birkez bile bulantim olmadi basta tedirgin oluyordum. Sonra nekadar sansli oldgmuzu anladim :)
[silindi] Sevom97 21 haftadan gidiyoruz hiç midem bulanmadı çok şükür. Sadece bir ay boyunca sabahları safra çıkarıyodum. Sonrası rahat 😂
gLycn_ 19.haftam bir kere bile istifra etmedim midem bulanmadi çok şükür🙏🏼 Biz şansli hamilelerdeniz canim 🧿
Sema1621 Benimde 9 hafta bulantim olmadi.. soranlar oluyo miden bulantin var mi die hayir diyorum aman olmasın diyorlar 😅 bence cok şanslıyız