Kızlar 23+6 yız bugün itibariyle kızımla, dünden beri sağ ayağım acayip şişti bilekten itibaren çok şaşkınım. Ofis Ortamında çalışıyorum tüm gün masa başı, tabi muhakkak 1 saatte bir kalkıp dolaşıyorum fakat neden böyle oldu nasıl geçer bi fikri olan var mı ? Siz ödem için neler yapıyorsunuz ???