Merhaba arkadaşlar ben PKO var evleneli 8 ay oldu ilaçsız nerdeyse adet olamıyorum en son 2 ay önce olmustum doktor çatlatma iğnesi çatlama tedavisi önerdi tedavi olan var mı nasıl oluyor bilgi verebilir misin? Adet olmam için ilaç verdi adetin 2 günü alttan bakıcam dedi ve hormon testi olacak dedi. Bilgi verirseniz cok sevinirim 🌸🌸❤️