NilgunHnm Bebegimde sıkıntı görmüşlerdi ben özel muaeynesi olan profa gittim 20 haftalikken sonuç götürmüştüm gitmişken de bakmıştı. Aslında her muayene de hep ayrıntılı bakıyor cihazi çok iyiydi