Bende bugün 7+2 oldum🤗Kendi özel doktorumun verdiği testler için devlet hastanesine randevu almıstım öylesine muayeneye girdim ve orda duyurdu bana ilk kez sesini şok oldm 😍Halbuki pazartesi gittiğmizde duyamamıstık haftaya çarşamba randevumuz vardı kendi doktorumuzdan.Midem cok kötü yemeklerden tiksindim sadece meyve ve sıvı şeyler tüketebiliyorum ve kahvaltı yapabiliyorum domates ve salatalkkla.Aksamlarıda tekrar domates salatalık yemeğe devam karnım doysun diye🤦🏼♀️Tüm yemeklerden iğrendm mutfaga bile girmiyorum hiç bi şekilde.Cok hafif günde belki 3 kez kasık ve bel agrım oluyor 2 dk içinde geçiyor ama.