sumeyrakif Hanımlar daha önce de olmuştu iki gün ağrıdı sonra geçti, iki gündür yine var göğüs aram ağrıyor sırtıma vuruyor ağrısı dün yatarken kalbim de ağrıdı bugün yine ağrıyor özellikle geceleri sebebi nedir sizce? 17+5 haftalığız bu arada
Naznaz sumeyrakif merhaba aynı konuyu bende acmıştım doktorum kardiyolojiye yönlendirdi cok şükür birşey cıkmadı bebek baskı yapıyor ondan dedi doktor benim bir aydır agırıyor 19+5 iz hala care bulunamadı.. yürümemi bile engelliyor bazen elim hep sol göğsümün altında inşallah kendiliğinden geçer
TugbaKE sumeyrakif ben dediğiniz ağrıları bekarken yaşıyordum hele yemek üzerine meyve yediğin gün kalbimin oraya yastık sıkıştırıp yatıyordum kardiyolojoye gittim hiç bi sorun yokmuş sorun midemdenmiş gastritmişim ve mide gazı kalbime baskı yaptığı için çekiyomuşum ağrıyı yemek üzeri meyvede asit artışına sebepmiş dicem odur ki mide kaynaklı şikayetiniz olabilir bi kaç gün asitli yada gaz yapacak meyve sebzeden kaçının belki şikayetiniz ondandır (mandalin portakal domates mercimek çorbası gastritin sevmedikleri vs.) birde yatarken bile çorap giyinin mide hastaları her soğukta gaz oluşturur bi deneyin😉
Minnosunannesi sumeyrakif kalp ağrımaz canım . Kalbin yarattığı sırt ve göğüs ağrılarıda kısa sürede ciddi reaksiyon gösterir ağrı öyle uzun devam etmez . Endişelenme bence kalp hastası olarak diyorum 😊
sumeyrakif @Naznaz merhaba canım inşallah geçer sizin de🙏🏻 bazen dayanılmayacak gibi oluyor, yatarken sağıma dönüyorum olmuyor soluma dönüyorum olmuyor dün şunu farkettim yastığımı yüksek yaptım daha iyi oldum uyuyabildim😑 pazartesi randevum var doktoruma ben de sorayım ne önerirse artık bakalım😕
Naznaz sumeyrakif canım soluna yat arkanada bir yastık koyup ona dogru yaslan.. yani soluna yatıp geriye doğru yaslan cok işe yarıyor anında kesiliyor agrı cok kötü bi agrı seni cok iyi anlayabiliyorum
sumeyrakif @Naznaz çok teşekkür ederim canım❣ dün öyle yaptım uyuyabildim gerçekten faydasını gördüm😴 her gün yeni bi ağrıyla uyanıyoruz nerdeyse rabbim bebişlerimizi sağlıklı kılsın biz 9 ay katlanırız onlar için 👶🏻
lilamom Naznazbenimde olmadi ben oncedende zaten surekli yuruyen biriyim 40 dkka bile yormuyorki zaten beni 25 dkka deyince sacma geldi ama biyanimda neden dedi acaba diye korkuyor
sumeyrakif @TugbaKE tavsiyeleriniz için teşekkür ederim😊 olabilir ağrılarım olduğu zaman afedersiniz geğirme hissi geliyomuş gibi de hissediyorum gaz sancısı olma ihtimali de yüksek👍🏻 yapabilirsem çorapla uyumayı deneyeceğim😁
cansuece Benimde oluyor ve ben gaz sancısı çeken biri olarak tek sebebi gaz oluyor .geğirme olmazsa o ağrı sırtıma fena baskı yapıyor 😖
sumeyrakif @cansuece inşallah hepimizin bu ağrıları sancıları bir an önce geçer🙏🏻 Ben de eşimi uyandırıp masaj yaptırıyorum, az bi süre geçiyor sonra geri başlıyor çok sıkıntılı bi durum gerçekten😔
cansuece sumeyrakif bende yatmadan önce masaj yaptırıyorum mecburen en azından biraz daha iyi geliyor 😊
sumeyrakif @Minnosunannesi gaz sancısı sanırım bebek de olunca onun kendine yer açması falan ağrılarda artış oldu🙄 çok geçmiş olsun size de rabbim en kısa zamanda şifa versin inşallah🙏🏻 teşekkür ederim bilgilendirme için❣