Ayserose Gebelikde,kan degerlerinde düşüklük olan varmı kızlar,kan testlerimde hemoglobinde ciddi düşüklük gözükdü
Depresif_polyanna Ayserose aşırı bi düşüklük yok canım. Benim de 11 civarı. Doktor takviye verir zaten sorun görürse.
Derinnge34 Ayserosek iyi değerin canım. Ben 7lerden 10a anca çokabildim 9 ayda dün 10 olduğunu görünce havalara uçtuk doktorumla 😇
Kelebegimmm Ben daha test sonucumu alamadan doktor 1 aylık demir ilacı başlatdı.2 haftaya yine test yap o zaman düşük olursa iyne yazıcam dedi
Ozdncvrgn Benim Akdeniz anemisi taşıyıcılığım var hamilelik başlarında 11 idi günden güne düştü doktor zaten bana demişti iyice düşecek diye 28. haftada da 8.8’e hızla düştü. Doktorda kan takviyesi yaptı. Bakalım yine kontrole gideceğim. Son aydada büyük ihtimal veririz dedi.
Ayserose Derinnge34 bana neden böyle söylediler acaba saglık ocagındaki doktor gözümü korkuttu haftaya kendi doktorumda randevum var bende telaş yapmısdım iyi o zaman tsk ederim