MomNalbant Kızlar evinde kurutma makinası olanlar , bebek kıyafetlerini yıkadıktan sonra kurutucu mu tercih ettiniz yada ediyorsunuz. Yeni doğan kıyafetleri kurutucuya atılır mı ?? Bilen birileri aydınlatsın lütfen.🙏🏻
titebouille MomNalbant canım bekarken annemin evinde kurutma vardı çok güzel kolaylık sağlıyor ama bebek elbiseleri için uygun mu bilmem belki biraz büyüdükten sonra..
Bahara MomNalbant bana biraz gereksiz geliyor ya bebek eşyası yıkamak için bile ayrı çamaşır makinesi ve kurutması yapmışlar bizde bebektik belkide annemin merdaneli makinesinde yıkandı eşyalarım birşey olmadı çok şükür 😊💕
Benimisteo MomNalbant Kirutma makinasi elbiseleri cabuk eskitiyo. Siyahlari beyazlatiyo. Ozellikle H&M nin urunlerini aklinizda bulunsun. Ben baskasi veya ikinci oglumda kullanir diye ilk oglumun esyalarini o yuzden kurutmaya atmadim. Ama son zamanlarda artik is yapmaya isendigim icin kurutmaya atiyorum pijamalarini felan daha pratik oluyo. Ikinciden sonra da kot pantolon kazak turu elbiseler degil de esofmanlari atacagim ins. Ha ic camasirlarini atiyorum ben. Havlu ic camasir carsaf oh mis..
Ekincis Bende kullanmayı düşünüyorum kurutmadan geçirip havalandırınca zararı olmaz diye düşünüyorum tabi daha bilgili olan aydınlatırsa bende sevinirim. Kurutma var diye çok yedekli olarakta almayı düşünmüyorum eşyalarını günde 1 kere çalıştırsam sanırım kıyafetleride çok çok yeter
gLycn_ Hasasta kurutma yap canim en ideali o 👍🏻 Ben hamile olduğumu öğrendiğim an ilk olarak kurutma makinasi aldim evime. Özellikle yeni doğan setlere çok fazla bütçe ayirmak mantikli degil. Az ve öz olmasi yeterli benim için çünkü hemen büyüyüvericekler ve onca kıyafet ziyan olucak. Ama çokta kiyafet değiştirmek gerektiği için hizli yikama ve kurutma yapabilmem gerekli diye düşündüm ve aldim. Kurutma makinalari dişarda kurutmaya göre daha hijyenik kiyafetlerdeki tozlarida temizliyor daha nolsun👍🏻 İyikide almişim daha bebeğim gelmeden kurutma makinasinin sefasini sürmeye başladim bile keşke daha önceden alsaymişim.
Sebogelin gLycn_ bende şimdi alıcam inş araştırıyorum. siz makinanızdan memnunmusunuz? Marka modeli nedir memnunsanız acaba
AyseErdem MomNalbant kurutma içinde hic toz bırakmıyor orda kurut sonra güzel buharlı ütü vur daha iyi olur
MomNalbant Uzmanlar kurutma makinasını pek sağlıklı bulmuyorlar o yüzden kafam çok karıştı .. ben yurt dışında yaşıyorum ve hava ne yazık ki her zaman güneşli güzel olmuyor burda. O yüzden bekliyorum ama doğumuma da az kaldı.. annem ısrarla kurutma makinası kullan diyor ama korkuyorum. Yeni doğan için çamaşırlar nemli kalıyor ve bakteri üretiyor yazıyor heryerde.. o yüzden sormak istedim teşekkür ederim 🙏🏻
gLycn_ MomNalbant bizim eve kurutmayi kurmaya gelen servisteki çocuk bile çocuk beklediğimizi bilmeden abla ilerde çocuğun olduğunda çok işine yarayacak hem zaman kazanicaksin hemde hijyenik kurutma sağlayacaksin dedi direkt. Öncelikle evde çamaşir kurutma nem oranini çok arttirdiği için hem bebeklere hem bize aşiri zararli. Yazin balkonda bile kurutsan tozlar islak zemine direkt yapişiyor bilgin olsun. Ben şahsen zaten bebegim için aldim öncelikli olarak kurutmayi. Ütüylede tamamen mikrobu kirarim oh mis 👌🏻
gLycn_ Sebogelin çok memnunum canim ben simens isensoric iq300 kullaniyorum keşke evlendigimde direkt alsaymişim çok pişmanim geç aldiğima.
Sebogelin gLycn_ bende evimde ancak bi yer uydurdum. 2.kızımda doğunca kurutma işi dert olacak. Doğumdan önce halledicez bizde inş. Yerim olsaydı bende evlenirken hemen alıcaktım kısmet şimdiyeymiş. Bakayım bu modele teşekkür ederim ♥️