eedaozak Kızlar merhaba, salı günü yaptırdığım beta hcg testi 187.95di bugün yaptırdığım 539.70 sizce oranı nasıl?salı günü tekrar gidicem dr. Keseyi salı görücez dedi. Yavaş değil dimi
Esesli eedaozak değil canım normal. Benim ilk öğrendiğimde 54 dü 3 gün sonra 248 oldu. 3 gün sonra 1387. Şimdi 7 haftalığız 😊
Esilacinar eedaozak anladım kadarıyla 3 gün sonra tekrar yapılmış test ve 3 katı olması gerekiyor gayet güzel artmış korkmana gerek yok
eedaozak Hilosko ay içime su serpildi,biri ay yavaş değil mi dedi bütün morelim bozuldu bugün dr da güzel dedi ama yinede korkuyor insan
eedaozak SuSerkan SuSerkan Ay inşallah inşallah biri dedi yavaş ilerliyor diye ama bencede değil dr da güzel dedi keseyide gördük mü hayırlısıyla inşallah içim dahada rahatlıcak 🙏🏻
eedaozak Esesli sizin üç gün sonra çok iyi artmış ama maşallah 😇 insan telaş yapıyor ister istemez tahmin edersiniz ki.birde biri yavaş çoğalıyor diyince panik yaptım
Esesli eedaozak canım yengemin de 11 den 44 de çıkmıştı 2 gün sonra. Şuan 27 haftalık oda. Artış herkesde aynı olmaz
eedaozak Esesli evet bakalım salı günü inşallah Allah’ın izniyle görürüz keseyi rabbim nasip etsin inşallah 🙏🏻
eedaozak Esilacinar dimi 🙏🏻 Bi an acaba dedim yavaş mı diye. İnşallah salı günü keseyide görürüz rabbim nasip eder 🙏🏻