Caglamehmet Şuan 37+6 haftaya gün verdi doktorum sezeryan için.. onereceginiz birşey varmı veya o haftada olanlar bebeğin gelişimi kilosu doğum yapanlar bebeğin sağlığı nasıl .. heyecan dorukta 😊
Yasemin4242 Hayırlı olsun canım öncelikle bende 38+3 üm öyle doğmasını bekliyorum henüz bi tecrübem yok ama yazmak istedim nasıl heycan var mı 😊 kendi isteğimle mi oluyosun inş sağ salim Kucağınıza almayı nasip etsin Rabbim
Caglamehmet Yasemin4242 hemde çok fazla heyecan var 😊 kendi isteğim ile oluyorum çünkü artık gerçekten çok çok zor oluyor kendimi kaldıramıyorum birde aşırı kilo aldım ben astım da olduğu için bende çok zorlanıyorum bebek taş gibi oluyor 😞
Esraabrklu Caglamehmet normalden vazgeçme.ben ısrarla normali istediğimi belirtti hep benimde bebek taş gibi oluyo karnında doktor o poposu dedi .e artık büyüdü yeri daraldı tabi.bende38+6 yım şuan.1 hafta sonra doğumum var.umarim bi terslik çıkmaz 😔 korkuyo insan
Yayla Bana 38 +4 gün verdi sezaryan için 36 haftalığız 2600 kilo spinal olacağım biraz korkum var. Doktorla konuştum eşinide doğuma alırım korkma dedi 😊😊😊😊