Lale__ 24+3 gunluk hamileyim dun dopplere gitdim cok cukur normal dedi herseyi ama bebeyin gobeyi 1 defa boynuma dolanmis korkulacak bisey deil dedi ama endiselendim boyle kimde oldu acaba zaten sezeryan olacam ama bilemedim bebek bogulmazmi?
Daisyy Lale__ bebek anne karnında nefes almaz bu yüzden boğulmaz. Oksijeni kordon bağı ile anneden alır.
Sinem21 Lale__ bende ayrıntılı da öğrendim doladığını sonra çözmüştü, 35 haftalığım son kontrolde baktık iki tur dolamış ama doktor önemsemedi nefes almadıkları için boğulma gibi bi durum olamaz korkma dedi
Okyanusolmak Lale__ alan geniş bebek ufak. O yüzden hareketli oluyorlar. Benim detaylıda 2 kere dolanmıştı. Sonra kurtarmış kendini :) o haftalarda normal. Sıkıntı yok.
Lale__ Daisyy tesekkur ederim ilk oldugu icin bilemedim kortdum bu dolanma neden oluyo onu soramadim doktora unutdum Daisyy
Daisyy Lale__ belli bir sebebi yok bebek anne karnında hareket ediyor dönüyor kordon o sırada boynuna dolanıyor. Belki yarın tam tersi şekilde dönecek kordon boynunda çıkacak. İp gibi bir şey sonuçta. Doğana kadar boynunda kalacak diye bir şey yok zaten yeri bol daha bol bol döner çıkarır boynundan.