Meryem2200 ben bişey hissetmiyordum doktor açık bulsa gelecek demişti 🙈 ama iyi ki erken doğmuş çünkü kordon boynuna dolanmıştı ve doğduğunda anladılar bunu. Eğer bekleseydi ve zamanında doğsaydı büyüyecekti o kordon onu sıkacaktı oksijensiz kalabilirdi ve çok kötü sonuçlar ortaya çıkabilirdi ama bebek küçük olduğu için kordon dolanmalı onu etkilememiş dedi. Yani her işte varmış bir hayır gerçekten. Önce erken doğdu diye üzülüyordum ama bunları duyunca iyi ki doğmuş dedim