Dlnbngl_12 Merhabalar 4 bucuk aylık gebeyim nerdeyse beşinci ayıma girecem kaç sefer doktora gittim cinsiyet icin gostermedi kiz dedim kendim icinde kesin sonra gecenlerde gittiğimde erkek olduğunu öğrendim bu durumu başka yasayan varmıdır acaba
bebiiimamm Dlnbngl_12 çikolata yemek işe yarıyormuş yediniz mi bol su içip öksürttü mü muayene sırasında
Dlnbngl_12 bebiiimamm yedim yedim cikolatada suda içtim gostermedi sonra ikinci defa bakti bu gostermiyor falan ama erke dedi ama hala inanamiyorum kac sefer gitmistim gostermemisti:))