turkuaz1290 kesinlikle Çiğdem hoca derim bi insan bu kadar mı tatlı,güler yüzlü olur 🥰 sen sormadan söylüyor çoğu şeyi.Sorduğunda da güzelce anlatıyor.Ultrasonda bebeğe bakarken bebek hakkında öyle güzel konuşuyor ki insana moral oluyor.Sanki kendi bebeğiymiş gibi anlatıyor❤️