Semanurakyel benim de hemen hemen aynı, bende salı gunu 7+6 olacam, en son 6+6da gittim doktora kalp atışını ultrasonda gördü doktor led gibi yanıp sönüyor bak bu kalp atışı dedi ama ses duyamadık, bana da haftaya gel o zaman duyarız dedi içim içimi yiyor ya duyamazsam diye. Gebelik böyle bir şey demek ki insan hep bir tedirginlik içinde oluyor. Inşallah sağlıkla sihhatle duyarsınız, gönlünüzü ferah tutun 💙