Kızlar her doktora gittiğimde istemsiz heycanlanıyorum 🤦🏻♀️ Gerçekten elimde değil. Dün ayrıntılıya girdim kalbim yerinden fırlıycak gibiydi. O anlık çok heycanlanıyorum sonra geçiyo tabi. Bu yüzden de tansiyonum yüksek çıkıyo. Sonra tekrar bakıyolar ki normale dönmüş😅 Doğum da sıkıntı olur mu acaba çok merak ediyorum. Elimde değil heyecanlı ve panik bir yapım var. Nasıl engelliycem bilmiyorum