Kahverengi lekelenmem var hastaneye geldim utrasyonla baktı alttan baktı sanki küçük kese var gibi ama beta hcg ne bakınacak sonra konuşalım dedi sonuçu bekliyorum 5.hafta bu hafta kese tam var demedi doktor hala bundn önce 8 haftalık düşügüm oldu kalbi durdu çok zor duygular ilk düştüğümde çok kötü oldum kanamam oldu gittim kalbi durmuştu bundada kahverengi leke gelmeye başladı korktum 😞