Hamd_olsun Kızlar bugün adetimin 12. Günü. İki gün önce adetten çıktım daha ilşki yaşamadım. Bugün ovülasyon testine başladım böyle çıktı. Bu akşam Değerlendirsem tutar mı? Yoksa geç mi kaldım
Esravepuli Hamd_olsun instagramda bir kadın ücretsiz ovulasyon takibi yapıyor istersen bir bak birgebeningünlügü kullanıcı adı youtubeda videolarıda var🌺🌺🌺
Hamd_olsun Esravepuli biliyorum onu Allah için ne zaman yazsam cvp verdi yalnız bir iki gün sonra cvp veriyor ondan buraya yazayım dedim
Minikmucizem_ Hamd_olsun 24 saat icinde yumurtlsyacaksin bayagi kotu cikmis bugunu yarinive ondan sonraki gunu degerlendirin
yigitmom_ Hamd_olsun canim bugün ve ardından gelen 3 günü degerlendir test yapmaya devam et T cizgisi C cizgisinden silik cikarsa o gün catlama olmus demektir ve testi yapmayi birak . Bu 4 günü degerlendir ve yumurtlamanin 15-17. Günleri gebelik testiyle sonuca baktir insaAllah hayirli haberler alirsin
TunarinAnnesi Hamd_olsun bu gün tam yumurtlama günün bu gün ve sonraki 3gün her gün ilişki) T cizgisi koyu gebede ola bilirsin 😍
silacetin88 Hamd_olsun canım bugünü ve yarını değerlendirin mutlaka eğer yarın t çizgisi silikleşirse yumurtan çatladı demektir yarın tekrar yap testi 🥰
Hamd_olsun Minikmucizem_ koyuluk azalmaya başlayınca mı çatlama oluyor. Yoksa tamamen koyuluk bittiği zaman mı çatlıyor acaba
Hamd_olsun Esnnnn34 Google hızlı resim yaz çıkan linke tıkla dosya seç diyor resim yüklüyorsun herkese açık olan tike bas orayı kapat. çıkan linki kopyalıyorsun. Buraya yapıştırıp paylaşıyorsun. ben imgyükle den paylaştım daha kolay geldi bana orda da linki kopyala buraya yapıştır
Hamd_olsun Esnnnn34 imgyukle yaz bu resim çıkar karşına yüklemeye bas bu ekran gelir resmini yükle alttaki linki kopyala buraya yapıştır https://imgyukle.com/i/kgGSiY